Zespół Obsługi Studentów - studia niestacjonarne
Aktualności
ROK AKADEMICKI 2024/2025
Informacje _dla_studentów_I_ sem._pierwszego_i_drugiego_stopnia_-_nabór_październik_2024
Terminy składania wniosków o stypendium rektora sem. zimowy 2024-2025
Zapisy na przedmioty Bloku Innowacyjnego w semestrze zimowym 2024-2025
Zasady studiowania na WZ w roku akademickim 2024-25
ROK AKADEMICKI 2023/2024
Informacja dla studentów – warunki zaliczenia sem. letniego 2023-24 i wpisu na sem. zimowy 2024-25
Zgłaszanie tematów prac w systemie USOS 2023-24
Informacje dla st. 6 sem. studiów I stopnia ZRZ i IIE 2023-24
Informacje_dla_studentow_Isem._drugiego_stopnia_ZIP-II-st-_nabor_2024
Zapisy na przedmioty Bloku Innowacyjnego w semestrze letnim 2023-24
Informacja dla studentów – warunki zaliczenia sem. zimowego 2023-24 i wpisu na sem. letni 2023-24
Informacje dla st. 7 sem. studiów I stopnia ZIIP 2023-24
Sprawdzenie semestralnego planu zajęć w systemie USOS 2023-2024
Zapisy na przedmioty Bloku Innowacyjnego w semestrze zimowym 2023-2024
Informacje _dla_studentów_1_ semestru studiów_pierwszego_i_drugiego_stopnia_-_nabór_październik_2023
Zasady studiowania na WZ w roku akademickim 2023-24
XX edycja Konkursu o Nagrodę ABB
Szkolenie dla doktorantów i studentów w języku angielskim pt. Raw Materials Manager
PARKING
Teren przed Wydziałem Zarządzania znajduje się obecnie w strefie płatnego parkowania . Istnieje możliwość wykupienia dostępu do parkingu za budynkiem Wydziału wyłącznie dla studentów studiów niestacjonarnych.
Regulamin parkingu znajduje się pod linkiem :
Link do sytemu kontroli wjazdu na teren AGH, gdzie można pobrać odpowiednie dokumenty:
https://www.agh.edu.pl/wjazdy/
Przedłużanie ważności Elektronicznej Legitymacji Studenckiej
Przedłużanie ważności Elektronicznej Legitymacji Studenckiej odbywa się w Biurze Sekcji Dokumentów Publicznych – pod łącznikiem A0-A1 (dawna siedziba banku Pekao S.A.), wejście od strony parkingu A0/A1,
Warunkiem przedłużenia legitymacji jest uzyskanie wpisu na kolejny semestr.
Szczegółowe informacje można przeczytać na stronie: https://www.sdp.agh.edu.pl/karty-elektroniczne-cke/
ADAPTER – program dla studentów pierwszego roku
Szczegółowe informacje na temat Programu dostępne są pod adresem:
https://www.adapter.agh.edu.pl/
Dyżury psychologów w ramach programu ADAPTER
Szanowni Państwo,
w związku z przedłużającym się stanem epidemicznym uprzejmie informujemy, że w ramach programu ADAPTER uruchomiono dyżury psychologiczne dla studentów, którzy zgłaszają problemy zdrowia psychicznego związane z przedłużającym się stanem epidemicznym, a zwłaszcza odosobnieniem, izolacją, uzależnieniami, itp.
Konsultacje są bezpłatne i mogą z nich skorzystać studenci AGH po okazaniu legitymacji studenckiej.
Kalendarium
Organizacja roku akademickiego
Organizacja dydaktyki
Programy wymiany
Student pragnący wyjechać w ramach programów wymiany powinien złożyć podanie o przyznanie Indywidualnej organizacji studiów (IOS) na okres wyznaczony przez Dziekana.
Procedura wyjazdowa Erasmus na Wydziale Zarządzania (2018_06_04)
Wniosek_Indywidualna_organizacja_studiow
Warunki_ indywidualnego zaliczenia przedmiotu_zalacznik do IOS
Erasmus+
Od 1. stycznia 2014 roku w naszej AGH ruszył program Erasmus+ – nowy program UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu.
MOST
Program „MOST” to program mobilności studentów i doktorantów, umożliwiający studiowanie przez semestr lub cały rok akademicki na jednym z dwudziestu dziewięciu polskich Uniwersytetów. Bywa nazywany „polskim Erasmusem” i skorzystało z niego już prawie 10 tysięcy osób.
Rekrutacja na Program MOST odbywa się dwa razy w roku:
-
od 15 kwietnia do 15 maja (rekrutacja na semestr zimowy i cały rok akademicki)
-
od 31 października do 30 listopada (rekrutacja na semestr letni)
W tych okresach na stronie internetowej Programu aktywny jest link https://most.uka.uw.edu.pl/, umożliwiający zapoznanie się z aktualną ofertą MOST-u oraz założenie konta w systemie IRK MOST, za pośrednictwem którego dokonuje się rejestracji i uzyskuje status osoby ubiegającej się o udział w Programie MOST.
Szczegółowe informacje dotyczące terminów i zasad rekrutacji, Uczelni biorących udział w programie i rejestracji krok po kroku znajdują się na stronie: www.most.amu.edu.pl
Kontakt
Koordynator programu MOST na Wydziale Zarządzania AGH
dr inż. Katarzyna Klimkiewicz
Ul. Gramatyka 10, 30-067 Kraków
pok 122, I piętro,
tel. 12- 617-42-93
Uczelniany koordynator programu MOST
mgr Małgorzata Bartyś
Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków
pawilon C-1, I piętro, pok. 112
T: 12 617 27 12
MOSTECH
Szczegółowe informacje na temat programu MOSTECH znajdują się na stronie:
Uchwała Senatu
Uchwała nr 43 /2005
Senatu AGH z dnia 27 kwietnia 2005 r
Porozumienie Konferencji Rektorów Polskich
Uczelni Technicznych
w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH
Porozumienie polskich uczelni technicznych w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH ma na celu:
-
wdrożenie założeń Procesu Bolońskiego,
-
podnoszenie jakości kształcenia,
-
ułatwienie krajowej wymiany studentów.
§ 1
Założenia ogólne systemu MOSTECH
-
Sygnatariusze Porozumienia stawiają sobie za cel umożliwienie studentom odbycie części studiów poza uczelnią macierzystą.
-
System mobilności ma wspierać mechanizmy wzajemnego doskonalenia jakości kształcenia na kierunkach technicznych dla wszystkich poziomów kształcenia
i systemów studiów. -
Wymiana jest dobrowolna i jest realizowana na wniosek studenta pozytywnie zaopiniowany przez dziekana jednostki macierzystej.
§ 2
Procedury wymiany
1. Sprawy formalne i organizacyjne systemu, wynikające z Porozumienia, za pośrednictwem KAUT, prowadzą: uczelnia zgłaszająca (uczelnia macierzysta studenta) i uczelnia przyjmująca.
2. W systemie MOSTECH obowiązują następujące procedury zgłaszania i przyjmowania studentów:
-
do 30 marca uczelnie zgłaszają do Biura KAUT oferowaną liczbę miejsc na poszczególne kierunki studiów na następny rok akademicki,
-
do 15 kwietnia Biuro KAUT ogłasza zbiorcze zestawienia miejsc,
-
uczelnie przesyłają do KAUT listę kandydatów na studia, odpowiednio w terminie do 15 maja na semestr zimowy i w terminie do 30 listopada na semestr letni,
-
KAUT koordynuje procedurę wymiany i przesyła uczelniom listę kandydatów na studia, odpowiednio na semestr zimowy w terminie do 15 czerwca i na semestr letni w terminie do 30 grudnia,
-
studenci zgłaszający się do uczestnictwa w systemie MOSTECH mogą podać więcej niż jedną uczelnię, w której zamierzają odbyć część studiów,
-
po zakończeniu semestru Biuro KAUT przekazuje informację do KRPUT o liczbie studentów i uczelniach uczestniczących w wymianie.
§ 3
Realizacja programu studiów i zasady zaliczania
- Studenci mogą realizować indywidualny program studiów lub program standardowy zgodny z planem na danym semestrze uczelni przyjmującej.
- Program nauki powinien zapewnić uzyskanie 30 punktów ECTS w ciągu semestru.
W przypadku uzyskania mniejszej liczby punktów student jest zobowiązany do ich uzupełnienia w uczelni macierzystej. - Wybrany przez studenta program musi uzyskać aprobatę dziekana jednostki macierzystej przed skierowaniem studenta do uczelni przyjmującej.
- Studenta w czasie odbywania studiów poza uczelnią macierzystą obowiązuje regulamin uczelni przyjmującej.
- Przedmioty (kursy) i semestr realizowany poza uczelnią macierzystą na podstawie ocen i punktów ECTS wpisanych do indeksu i na kartę egzaminacyjną przez prowadzących zajęcia w uczelni przyjmującej, zalicza dziekan jednostki macierzystej.
- Uzyskane przez studenta oceny oraz inne informacje niezbędne do zamieszczenia
w suplemencie do dyplomu potwierdza dziekan jednostki przyjmującej, na zatwierdzonym przez KRPUT druku.
§ 4
Warunki uczestnictwa studentów w wymianie
-
Studia w ramach systemu MOSTECH może podjąć student po zaliczeniu drugiego roku studiów.
-
Dziekan jednostki macierzystej może wyrazić zgodę na odbycie studiów w innej uczelni, jeżeli student ma zaliczony bez braków bieżący semestr.
-
W trakcie odbywania studiów w systemie MOSTECH, przysługujące stypendia wypłaca studentowi uczelnia macierzysta.
-
Uczelnie przyjmujące studentów zapewniają odpłatnie, w miarę możliwości, miejsca w domu akademickim, zgodnie z własnym systemem opłat.
§ 5
Wzory pism dla uczelni kierującej studentów na studia i dla uczelni przyjmującej na studia oraz dodatkowe druki przygotowuje KAUT, zatwierdza KRPUT.
§ 6
Przystąpienie do Porozumienia wymaga akceptacji Senatu.
§ 7
Regulaminy studiów uczelni przystępujących do Porozumienia umożliwiają zaliczenie przedmiotów (kursów) w innych uczelniach.
§ 8
-
Sygnatariusz Porozumienia może z niego wystąpić.
-
Do Porozumienia może przystąpić uczelnia spoza grona Sygnatariuszy na warunkach
i za zgodą KRPUT.
Podpisując Porozumienie zobowiązujemy się do czynnego uczestnictwa w realizacji misji
z niego wynikającej oraz respektowania przyjętych przez nie reguł działania.
Rektor Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie .....................................................................
Rektor Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni .........................................................................
Rektor Akademii Morskiej w Gdyni ............................................................................................
Rektor Akademii Morskiej w Szczecinie .....................................................................................
Rektor Akademii Techniczno-Humanistycznej ...........................................................................
Rektor Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy .............................................................
Rektor Politechniki Białostockiej ................................................................................................
Rektor Politechniki Częstochowskiej ..........................................................................................
Rektor Politechniki Gdańskiej .....................................................................................................
Rektor Politechniki Koszalińskiej ................................................................................................
Rektor Politechniki Krakowskiej .................................................................................................
Rektor Politechniki Lubelskiej .....................................................................................................
Rektor Politechniki Łódzkiej .......................................................................................................
Rektor Politechniki Opolskiej ......................................................................................................
Rektor Politechniki Poznańskiej ..................................................................................................
Rektor Politechniki Radomskiej ..................................................................................................
Rektor Politechniki Rzeszowskiej ...............................................................................................
Rektor Politechniki Szczecińskiej ................................................................................................
Rektor Politechniki Śląskiej .........................................................................................................
Rektor Politechniki Świętokrzyskiej ............................................................................................
Rektor Politechniki Warszawskiej ...............................................................................................
Rektor Politechniki Wrocławskiej ...............................................................................................
Rektor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ......................................................
Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego .......................................................................................
Rektor Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie ............................................................
Wrocław, 26 luty 2005 r.
Praktyki
Komunikaty
Działalność naukowa
Obrony prac dyplomowych
Dokumenty do pobrania
Zgłaszanie tematów prac w systemie USOS 2023-24
APD-Wyszukiwanie-zapisywanie-sie-na-tematy-prac-dyplomowych-5.03.24
Wytyczne dotyczące procesu dyplomowania
Procedura_dyplomowania_1st_01_10_2023
Zasady_dyplomowania_1st_ 01_10_2023_akt
Procedura_dyplomowania_2st_01_10_2023
Zasady_dyplomowania_2st_ 01_10_2023_akt
Zagadnienia do egzaminu dyplomowego:
Pytania_ogólne_dla_studiów_2st_kier_ZiIP
Pytania_szczegółowe_ścieżka_Zarządzanie Logistyczne
Pytania_szczegółowe_ścieżka_Zarządzanie_Jakością
Pytania_szczegółowe_ścieżka_Zarządzanie_Produkcją
Pytania_ogólne_dla_studiow_2st_kierunek Zarządzanie
Pytania_ogolne_szczegółowe_specjalnosc_International_Management
Pytania_szczegolowe_sciezka_Marketing
Pytania_szczegolowe_sciezka_Zarzadzanie_finansami
Pytania_szczegółowe_ścieżka_Zarzadzanie_Kadrami
Pytanie_szczegółowe_ścieżka_Zarządzanie Przedsiebiorstwem
IiE_2st_zagadnienia_do_egzaminu_dyplomowego
Oświadczenie_studenta_obrona zdalna_zarz 52-2021.doc
metodyka_pisania_prac_dyplomowych_11_2021
Zagadnienia do ogólnego egzaminu kierunkowego
Zagadnienia do ogólnego egzaminu kierunkowego – kierunek Zarządzanie
Zagadnienia do ogólnego egzaminu kierunkowego – kierunek Informatyka i Ekonometria
Propozycje tematów prac dyplomowych
Pliki do pobrania
Regulaminy i zarządzenia
Zarządzenie 29_2024 z dnia w sprawie wysokosci oplat w r. akad. 2024-25
Zarządzenie 29_24 – załącznik nr 1
Zarządzenie 29_24 – załącznik nr 2
Zarządzenie 29_24 – załącznik nr 3
Zarządzenie 28_23 z dnia 30.05.23 w sprawie wysokości opłat w roku akad. 2023-24
ZARZĄDZENIE 28_23 załącznik nr 1
ZARZĄDZENIE 28_23 załącznik nr 2
ZARZĄDZENIE 28_23 załącznik nr 3
Zarządzenie_37-2022 _w sprawie wysokości opłat 2022-23
REGULAMIN STUDIÓW_2023_TEKST JEDNOLITY
REGULAMIN_STUDIOW_2022_TEKST_UJEDNOLICONY
REGULAMIN_STUDIOW_2021_TEKST_UJEDNOLICONY
Regulamin_ochrony_korzystania_oraz_komercjalizacji_własności_intelektualnej_w_AGH.pdf
UCHWALA_OPLATY__2017_tekst_ujednolicony
Obsługa administracyjna studentów
Zespół Obsługi Studentów -studia niestacjonarne
mgr inż. Monika Zaleska-Ulatowska – koordynator ZOS – stanowisko nr 4
kierunek Zarządzanie – studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia,
kierunek Informatyka i Ekonometria – studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
tel.: +48 12 617 43 53
e-mail: zaleskau@agh.edu.pl
– koordynacja procesów obsługi studenta
– nadzór nad sprawozdawczością związaną z procesem obsługi studenta (GUS,POLON)
– przygotowywanie zaświadczeń dla absolwentów do kapitału początkowego
– administrowanie kalendarzem obron
mgr Edyta Próchniewicz – stanowisko nr 3
kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – studia pierwszego stopnia – 3 rok 2024/25
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
tel.:12 617 43 46
e-mail: eproch@agh.edu.pl
mgr Iwona Porzucek – stanowisko nr 2
kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – studia pierwszego stopnia – 1 i 4 rok 2024/25
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
tel.: +48 12 617 41 19
e-mail: iporzucek@agh.edu.pl
mgr Marta Wójs (długotrwała nieobecność)
kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – studia pierwszego stopnia – 2 rok 2024/25
kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – studia drugiego stopnia
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
Zastępstwo: mgr inż. Monika Zaleska-Ulatowska – stanowisko nr 4 tel.: +48 12 617 43 53 ; e-mail: zaleskau@agh.edu.pl
Godziny przyjęć w Zespole Obsługi Studentów (pok. nr 4) :
Wtorek/Tuesday : 09:00-12:00
Środa/Wednesday : 09:00-12:00
Czwartek/Thursday : 09:00-12:00
Piątek/Friday : 9:00-12:00 *
* W dniach od 28.09.2024-25.10.2024 Piątek/Friday: 13:00-15:00 studia stacjonarne/full-time studies
13:00-17:00 studia niestacjonarne/part-time studies
Studia niestacjonarne dyżury weekendowe – semestr zimowy 2024/25
W dniach 28.09.2024 – 26.10.2024 przyjęcia w sobotę : 8:00-12:00
W związku z obchodami Jubileuszu Wydziału w dniu 12.10.2024 r. (sobota) Zespół Obsługi Studentów będzie nieczynny.
—————————————————————
Zespół Obsługi Kształcenia
mgr Halina Początek
Pawilon D-14, parter, pokój nr 6
tel.: +48 12 617 43 07,
e-mail: poczatek@agh.edu.pl
zgłaszanie tematów prac dyplomowych, indywidualizacja studiów (IOS), przeniesienia efektów kształcenia, reaktywacje, przeniesienia, urlopy, programy wymiany studenckiej, uznawanie efektów uczenia się (EUS).
Godziny przyjęć w Zespole Obsługi Kształcenia (pok. 6):
Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 09:00-12:00
Środa: 09:00-12:00
Czwartek: 09:00-12:00
Piątek: 09:00-12:00
W dniu 12.09.2024 ( czwartek) Zespół Obsługi Kształcenia będzie nieczynny. Bardzo proszę o pozostawienie dokumentów w skrzynce obok pok. 6.
Prodziekan ds. Kształcenia
Dr inż. Ewa Prymon-Ryś
Pawilon D-14, parter, pokój nr 6a
prd-ksztal@agh.edu.pl
Dyżur dla studentów :
piątek 15.00 – 16.00
(od dnia 28.09.2024 r.)
Prosimy o wcześniejsze składanie podań w Zespole Obsługi Kształcenia
Zakres realizowanych zadań
indywidualizacja studiów (reaktywacje, przeniesienia), jakość kształcenia, mobilność studentów (programy wymiany), specjalności, uznawanie efektów kształcenia, uznawanie efektów uczenia się
Prodziekan ds. Studenckich
Dr inż. Sławomir Ziółkowski
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4a
prd-stud@agh.edu.pl
Dyżur dla studentów :
piątek 15.00 – 16.00
(od dnia 28.09.2024 r.)
Prosimy o wcześniejsze składanie podań w Zespole Obsługi Studentów
Zakres realizowanych zadań
egzaminy (dyplomowe, komisyjne), obrony, płatności, pomoc materialna (stypendia, akademiki), praktyki, rozliczenia dydaktyki, umowy
W związku z reorganizacją, od dnia 5 lutego 2024 r. obsługa stypendiów zostaje przeniesiona do Działu Spraw Studenckich, budynek C-7, pokój 112 a.
Stypendia dla studentów I i II stopnia studiów
- Rodzaje świadczeń:
- stypendium socjalne;
- stypendium dla osób niepełnosprawnych;
- stypendium rektora;
- zapomoga;
- stypendium ministra;
- inne stypendia, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
- Terminy składania wniosków.
W terminie do dnia 5 września (dla semestru zimowego) oraz do dnia 5 lutego (dla semestru letniego) Rektor w drodze komunikatu ogłasza terminy składania wniosków o stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz stypendium rektora.
- Sposób ubiegania się o stypendia.
Podstawą wszczęcia postępowania o przyznanie stypendium jest złożenie przez studenta wniosku.
Składanie wniosku odbywa się w II etapach:
Etap I: elektroniczna rejestracja wniosku w systemie USOS (czynność techniczna, nie stanowi złożenia wniosku).
Etap II: dostarczenie do weryfikacji wydrukowanego (z systemu USOS) i podpisanego wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.
UWAGA! – za skutecznie złożony wniosek uznaje się dopełnienie etapu II.
- Miejsce składania wniosków o stypendia.
Wnioski należy składać, w wyznaczonych terminach, w Dziale Spraw Studenckich
Budynek C-7, I piętro, pokój 112 a
Kontakt: mgr Anna Turlej; aturlej@agh.edu.pl ; +48 12 617 57 60
- Stypendia w pigułce.
STYPENDIUM SOCJALNE
Stypendium socjalne przyznawane jest w oparciu o sytuację dochodową w rodzinie studenta.
Aktualne informacje o progu dochodowym uprawniającym do otrzymania stypendium oraz wysokości kwot stypendiów w danym roku akademickim są dostępne na stronach Działu Spraw Studenckich https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia
Wymagane dokumenty
https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia/stypendium-socjalne
Obowiązkowe jest też zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej, które obowiązuje wszystkich studentów, dla których miesięczny dochód na jedną osobę w rodzinie obliczony na podstawie złożonych dokumentów jest równy lub niższy od 600 zł netto.
ZWIĘKSZENIE STYPENDIUM SOCJALNEGO
Zwiększenie stypendium socjalnego przysługuje z tytułu:
- Sieroctwa;
- ciężkiej lub przewlekłej choroby w rodzinie studenta;
- pobierania zasiłku stałego lub okresowego z pomocy społecznej;
- zamieszkiwania przez wnioskodawcę w domu studenckim AGH.
STYPENDIUM REKTORA
Stypendium rektora dla najlepszych studentów może otrzymać:
- student AGH co najmniej II roku studiów I stopnia, który
- a) uzyskał odpowiednio wysoką średnią ocen
lub
b) posiadał osiągnięcia naukowe
lub
c) posiadał osiągnięcia artystyczne
lub
d) osiągnął wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym
oraz, który w minionym roku akademickim posiada wszystkie zaliczenia i egzaminy z przedmiotów objętych programem studiów.
https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia/stypendium-rektora
- Studenci rozpoczynający studia II stopnia w AGH
Stypendium rektora dla najlepszych studentów jest przyznawane w oparciu o wyniki uzyskane w ostatnim roku nauki na studiach I stopnia. Jeżeli ostatni rok studiów I stopnia trwa jeden semestr, bierze się pod uwagę średnią ocen uzyskaną w tym semestrze.
Stypendium rektora nie może zostać przyznane studentowi, który w momencie rozpatrywania wniosku posiada wpis z deficytem punktów (wpis warunkowy) lub przebywał w poprzednim roku akademickim na urlopie.
- Studenci przyjęci na pierwszy rok studiów I stopnia
Stypendium rektora otrzymuje student przyjęty na pierwszy rok studiów w roku złożenia egzaminu maturalnego, który jest:
a) laureatem olimpiady międzynarodowej albo laureatem lub finalistą olimpiady stopnia centralnego, o których mowa w przepisach o systemie oświaty;
b) medalistą co najmniej współzawodnictwa sportowego o tytuł Mistrza Polski w danym sporcie, o którym mowa w przepisach o sporcie.
c) medalistą co najmniej współzawodnictwa sportowego o tytuł Mistrza Polski w danym sporcie, o którym mowa w przepisach o sporcie.
Informacja o wysokości w danym roku akademickim:
- stypendium rektora za osiągniętą odpowiednio wysoką średnią ocen,
- stypendium rektora za osiągnięcia naukowe, artystyczne lub sportowe w zależności od kategorii,
- stypendium rektora studentów I roku laureatów lub finalistów,
podane jest na stronie Działu Spraw Studenckich https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia
STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymywać student legitymujący się orzeczeniem właściwego organu o stopniu niepełnosprawności.
Wysokość stypendium dla osób niepełnosprawnych w zależności od stopnia niepełnosprawności w danym roku akademickim umieszczona jest na stronach Działu Spraw Studenckich https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia
ZAPOMOGA
Zapomogę może otrzymać student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej.
Zdarzeniem losowym może być:
a) śmierć członka rodziny;
b) ciężka choroba członka rodziny;
c) klęski żywiołowe (np. pożar, powódź);
d) inne zdarzenia, na skutek których student znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej.
Wysokość zapomogi losowej uzależniona jest od sytuacji, w jakiej znalazł się student. Maksymalną wysokość zapomogi corocznie ustala Rektor.
Student może otrzymać zapomogę nie więcej niż 2 razy w roku akademickim, tylko na jednym kierunku studiów. Nie można starać się o zapomogę dwukrotnie z tego samego tytułu.
UWAGA! Wniosek o zapomogę należy złożyć nie później niż w terminie 90 dni od wystąpienia przyczyny wskazanej we wniosku.
t