Zespół Obsługi Studentów - studia stacjonarne

Systemy obsługi studiów

e-Rekrutacja
e-Rekrutacja
e-learning
Syllabus
Syllabus
Syllabus
poczta przez www

Aktualności

ROK AKADEMICKI 2024/2025

Obowiązkowe szkolenie dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia dla studentów rozpoczynających kształcenie w AGH w roku akademickim 2024-2025 – termin dodatkowy

Informacje dla st. 7 sem. studiów I stopnia ZIIP 2024-25

Obowiązkowe szkolenie dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia dla studentów rozpoczynających naukę w AGH w roku akademickim 2024-2025.pdf

Semestralny plan zajęć – 2024-25

Informacje _dla_studentów_I_ sem._pierwszego_i_drugiego_stopnia_-_nabór_październik_2024

Terminy składania wniosków o stypendium rektora sem. zimowy 2024-2025

Zapisy na przedmioty Bloku Innowacyjnego w semestrze zimowym 2024-2025

Zasady studiowania na WZ w roku akademickim 2024-25

ROK AKADEMICKI 2023/2014

Informacja dla studentów – warunki zaliczenia sem. letniego 2023-24 i wpisu na sem. zimowy 2024-25

Terminy i sposób składania wniosków dotyczących rozliczenia sem. letniego 2023-24 i wpisu na sem. zimowy 2024-25

Obowiązkowe szkolenie dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia dla studentów, rozpoczynających kształcenie w AGH w roku akademickim 2023-2024.

Zgłaszanie tematów prac w systemie USOS 2023-24

Informacje dla st. 6 sem. studiów I stopnia ZRZ i IIE 2023-24

Informacje_dla_studentow_Isem._drugiego_stopnia_ZIP-II-st-_nabor_2024

Zapisy na przedmioty Bloku Innowacyjnego w semestrze letnim 2023-24

Terminy i sposób składania wniosków dotyczących rozliczenia sem. zimowego 2023-24 i wpisu na sem. letni 2023-24

Informacja dla studentów – warunki zaliczenia sem. zimowego 2023-24 i wpisu na sem. letni 2023-24

Obowiązkowe szkolenie dotyczące bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia dla studentów rozpoczynających naukę w AGH w roku akademickim 2023-2024

Informacje dla st. 7 sem. studiów I stopnia ZIIP 2023-24

Sprawdzenie semestralnego planu zajęć w systemie USOS 2023-2024

Zapisy na przedmioty Bloku Innowacyjnego w semestrze zimowym 2023-2024

Informacje _dla_studentów_1_ semestru_studiów pierwszego_i_drugiego_stopnia_-_nabór_październik_2023

Zasady studiowania na WZ w roku akademickim 2023-24

 

PARKING

Teren przed Wydziałem Zarządzania znajduje się obecnie w strefie płatnego parkowania. Istnieje możliwość wykupienia dostępu do parkingu za budynkiem Wydziału wyłącznie dla studentów studiów niestacjonarnych.

Regulamin parkingu znajduje się pod linkiem :

https://www.agh.edu.pl/fileadmin/default/templates/images/dokumenty/inne/wjazd_teren_agh/2020/Regulamin_korzystania_z_systemu_kontroli_wjazdu_na_teren_AGH_2020_08.pdf

Link do sytemu kontroli wjazdu na teren AGH, gdzie można pobrać odpowiednie dokumenty:

https://www.agh.edu.pl/wjazdy/

 

Przedłużanie ważności Elektronicznej Legitymacji Studenckiej

Przedłużanie ważności Elektronicznej Legitymacji Studenckiej odbywa się w Biurze Sekcji Dokumentów Publicznych – pod łącznikiem A0-A1 (dawna siedziba banku Pekao S.A.), wejście od strony parkingu A0/A1,
Warunkiem przedłużenia legitymacji jest uzyskanie wpisu na kolejny semestr.
Szczegółowe informacje można przeczytać na stronie: https://www.sdp.agh.edu.pl/karty-elektroniczne-cke/

ADAPTER – program dla studentów pierwszego roku

Szczegółowe informacje na temat Programu dostępne są pod adresem:
https://www.adapter.agh.edu.pl/

Dyżury psychologów w ramach programu ADAPTER

Szanowni Państwo,

w związku z przedłużającym się stanem epidemicznym uprzejmie informujemy, że w ramach programu ADAPTER uruchomiono dyżury psychologiczne dla studentów, którzy zgłaszają problemy zdrowia psychicznego związane z przedłużającym się stanem epidemicznym, a zwłaszcza odosobnieniem, izolacją, uzależnieniami, itp.

Konsultacje są bezpłatne i mogą z nich skorzystać studenci AGH po okazaniu legitymacji studenckiej.

UWAGA!
Na stronie https://www.cok.agh.edu.pl/dzial-organizacji-studiow/ksztalcenie-wazne-informacje/dla-studentow/ umieszczane są ważne informacje dla studentów związane z zawieszeniem zajęć na AGH oraz funkcjonowaniem Uczelni.

Programy wymiany

Student pragnący wyjechać w ramach programów wymiany powinien złożyć podanie o przyznanie Indywidualnej organizacji studiów (IOS) na okres wyznaczony przez Dziekana.

Procedura wyjazdowa Erasmus na Wydziale Zarządzania (2018_06_04)

ERASMUS WZ - krok po kroku

Wniosek_Indywidualna_organizacja_studiow

IOS_ druk

Warunki_ indywidualnego zaliczenia przedmiotu_zalacznik do IOS

Erasmus

Erasmus+

Od 1. stycznia 2014 roku w naszej AGH ruszył program Erasmus+ – nowy  program UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu.

Informacje o programie >>

Most

MOST

Program „MOST” to program mobilnośœci studentów i doktorantów, umożliwiający studiowanie przez semestr lub cały rok akademicki na jednym z dwudziestu dziewięciu polskich Uniwersytetów. Bywa nazywany „polskim Erasmusem” i skorzystało z niego już prawie 10 tysięcy osób.

Rekrutacja na Program MOST odbywa się dwa razy w roku:
  • od 15 kwietnia do 15 maja (rekrutacja na semestr zimowy i cały rok akademicki)
  • od 31 października do 30 listopada (rekrutacja na semestr letni)
W tych okresach na stronie internetowej Programu aktywny jest link https://most.uka.uw.edu.pl/, umożliwiający zapoznanie się z aktualną ofertą MOST-u oraz założenie konta w systemie IRK MOST, za pośrednictwem którego dokonuje się rejestracji i uzyskuje status osoby ubiegającej się o udział w Programie MOST.

Szczegółowe informacje dotyczące terminów i zasad rekrutacji, Uczelni biorących udział w programie i rejestracji krok po kroku znajdują się  na stronie: www.most.amu.edu.pl

Reglamin MOST_2022-04-08

Kontakt

Koordynator programu MOST na Wydziale Zarządzania AGH

dr inż. Katarzyna Klimkiewicz

Ul. Gramatyka 10, 30-067 Kraków

pok 122, I piętro,

tel. 12- 617-42-93

kklimkie@zarz.agh.edu.pl

 

Uczelniany koordynator programu MOST

mgr Małgorzata Bartyś

Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków

pawilon C-1, I piętro, pok. 112

T: 12 617 27 12

E: mbartys@agh.edu.pl

MOSTECH

Szczegółowe informacje na temat programu MOSTECH znajdują się na stronie:

http://www.kaut.agh.edu.pl/mostech/

Uchwała Senatu

Uchwała nr 43 /2005

Senatu AGH z dnia 27 kwietnia 2005 r

Porozumienie Konferencji Rektorów Polskich

Uczelni Technicznych

w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH

Porozumienie polskich uczelni technicznych w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH ma na celu:

  • wdrożenie założeń Procesu Bolońskiego,

  • podnoszenie jakości kształcenia,

  • ułatwienie krajowej wymiany studentów.

§ 1

Założenia ogólne systemu MOSTECH

  1. Sygnatariusze Porozumienia stawiają sobie za cel umożliwienie studentom odbycie części studiów poza uczelnią macierzystą.

  2. System mobilności ma wspierać mechanizmy wzajemnego doskonalenia jakości kształcenia na kierunkach technicznych dla wszystkich poziomów kształcenia
    i systemów studiów.

  3. Wymiana jest dobrowolna i jest realizowana na wniosek studenta pozytywnie zaopiniowany przez dziekana jednostki macierzystej.

§ 2

Procedury wymiany

1. Sprawy formalne i organizacyjne systemu, wynikające z Porozumienia, za pośrednictwem KAUT, prowadzą: uczelnia zgłaszająca (uczelnia macierzysta studenta) i uczelnia przyjmująca.

2. W systemie MOSTECH obowiązują następujące procedury zgłaszania i przyjmowania studentów:

  1. do 30 marca uczelnie zgłaszają do Biura KAUT oferowaną liczbę miejsc na poszczególne kierunki studiów na następny rok akademicki,

  2. do 15 kwietnia Biuro KAUT ogłasza zbiorcze zestawienia miejsc,

  3. uczelnie przesyłają do KAUT listę kandydatów na studia, odpowiednio w terminie do 15 maja na semestr zimowy i w terminie do 30 listopada na semestr letni,

  1. KAUT koordynuje procedurę wymiany i przesyła uczelniom listę kandydatów na studia, odpowiednio na semestr zimowy w terminie do 15 czerwca i na semestr letni w terminie do 30 grudnia,

  2. studenci zgłaszający się do uczestnictwa w systemie MOSTECH mogą podać więcej niż jedną uczelnię, w której zamierzają odbyć część studiów,

  3. po zakończeniu semestru Biuro KAUT przekazuje informację do KRPUT o liczbie studentów i uczelniach uczestniczących w wymianie.

§ 3

Realizacja programu studiów i zasady zaliczania

  1. Studenci mogą realizować indywidualny program studiów lub program standardowy zgodny z planem na danym semestrze uczelni przyjmującej.
  2. Program nauki powinien zapewnić uzyskanie 30 punktów ECTS w ciągu semestru.
    W przypadku uzyskania mniejszej liczby punktów student jest zobowiązany do ich uzupełnienia w uczelni macierzystej.
  3. Wybrany przez studenta program musi uzyskać aprobatę dziekana jednostki macierzystej przed skierowaniem studenta do uczelni przyjmującej.
  4. Studenta w czasie odbywania studiów poza uczelnią macierzystą obowiązuje regulamin uczelni przyjmującej.
  5. Przedmioty (kursy) i semestr realizowany poza uczelnią macierzystą na podstawie ocen i punktów ECTS wpisanych do indeksu i na kartę egzaminacyjną przez prowadzących zajęcia w uczelni przyjmującej, zalicza dziekan jednostki macierzystej.
  6. Uzyskane przez studenta oceny oraz inne informacje niezbędne do zamieszczenia
    w suplemencie do dyplomu potwierdza dziekan jednostki przyjmującej, na zatwierdzonym przez KRPUT druku.

§ 4

Warunki uczestnictwa studentów w wymianie

  1. Studia w ramach systemu MOSTECH może podjąć student po zaliczeniu drugiego roku studiów.

  2. Dziekan jednostki macierzystej może wyrazić zgodę na odbycie studiów w innej uczelni, jeżeli student ma zaliczony bez braków bieżący semestr.

  3. W trakcie odbywania studiów w systemie MOSTECH, przysługujące stypendia wypłaca studentowi uczelnia macierzysta.

  4. Uczelnie przyjmujące studentów zapewniają odpłatnie, w miarę możliwości, miejsca w domu akademickim, zgodnie z własnym systemem opłat.

§ 5

Wzory pism dla uczelni kierującej studentów na studia i dla uczelni przyjmującej na studia oraz dodatkowe druki przygotowuje KAUT, zatwierdza KRPUT.

§ 6

Przystąpienie do Porozumienia wymaga akceptacji Senatu.

§ 7

Regulaminy studiów uczelni przystępujących do Porozumienia umożliwiają zaliczenie przedmiotów (kursów) w innych uczelniach.

§ 8

  1. Sygnatariusz Porozumienia może z niego wystąpić.

  2. Do Porozumienia może przystąpić uczelnia spoza grona Sygnatariuszy na warunkach
    i za zgodą KRPUT.

Podpisując Porozumienie zobowiązujemy się do czynnego uczestnictwa w realizacji misji
z niego wynikającej oraz respektowania przyjętych przez nie reguł działania.

Rektor Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie .....................................................................

Rektor Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni .........................................................................

Rektor Akademii Morskiej w Gdyni ............................................................................................

Rektor Akademii Morskiej w Szczecinie .....................................................................................

Rektor Akademii Techniczno-Humanistycznej ...........................................................................

Rektor Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy .............................................................

Rektor Politechniki Białostockiej ................................................................................................

Rektor Politechniki Częstochowskiej ..........................................................................................

Rektor Politechniki Gdańskiej .....................................................................................................

Rektor Politechniki Koszalińskiej ................................................................................................

Rektor Politechniki Krakowskiej .................................................................................................

Rektor Politechniki Lubelskiej .....................................................................................................

Rektor Politechniki Łódzkiej .......................................................................................................

Rektor Politechniki Opolskiej ......................................................................................................

Rektor Politechniki Poznańskiej ..................................................................................................

Rektor Politechniki Radomskiej ..................................................................................................

Rektor Politechniki Rzeszowskiej ...............................................................................................

Rektor Politechniki Szczecińskiej ................................................................................................

Rektor Politechniki Śląskiej .........................................................................................................

Rektor Politechniki Świętokrzyskiej ............................................................................................

Rektor Politechniki Warszawskiej ...............................................................................................

Rektor Politechniki Wrocławskiej ...............................................................................................

Rektor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ......................................................

Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego .......................................................................................

Rektor Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie ............................................................

Wrocław, 26 luty 2005 r.

 

Praktyki

Komunikaty
Informacje dotyczące praktyk dyplomowych umieszczone są na stronie: www.praktyki.zarz.agh.edu.pl

Obrony prac dyplomowych

Obsługa administracyjna studentów

mgr inż. Monika Zaleska-Ulatowska  – koordynator ZOS
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
tel.: +48 12 617 43 53
e-mail: zaleskau@agh.edu.pl

 

– koordynacja procesów obsługi studenta

– nadzór nad sprawozdawczością związaną z procesem obsługi studenta (GUS,POLON)

– przygotowywanie zaświadczeń dla absolwentów do kapitału początkowego

– administrowanie kalendarzem obron

Zespół Obsługi Studentów (ZOS) – studia stacjonarne

mgr Marta Wójs – stanowisko nr 1 (długotrwała nieobecność)

Pawilon D-14, parter, pokój nr 4

Zastępstwo:

kierunek Informatyka i Ekonometria – studia pierwszego stopnia

mgr Edyta Próchniewicz – stanowisko nr 3    tel.:12 617 43 46 ; e-mail: eproch@agh.edu.pl

kierunek Informatyka i Ekonometria – studia drugiego stopnia

mgr inż. Monika Zaleska-Ulatowska – stanowisko nr 4   tel.: +48 12 617 43 53 ; e-mail: zaleskau@agh.edu.pl

 

mgr Iwona Porzucek – stanowisko nr 2

Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
tel.:12 617 41 19
e-mail:
iporzucek@agh.edu.pl

kierunek Zarządzanie – studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia

 

mgr Edyta Próchniewicz – stanowisko nr 3

Pawilon D-14, parter, pokój nr 4
tel.:12 617 43 46
e-mail:
eproch@agh.edu.pl

kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia

Godziny przyjęć w Zespole Obsługi Studentów (pok. 4) / Office hours:

                  

Wtorek/Tuesday : 09:00-12:00
Środa/
Wednesday : 09:00-12:00
Czwartek/
Thursday : 09:00-12:00

Piątek/Friday : 9:00-12:00 *

* W dniach 27.09.2024 – 25.10.2024 Piątek/Friday: 13:00-15:00 studia stacjonarne/full-time studies

 

Zespół Obsługi Kształcenia

mgr Halina Początek

Pawilon D-14, parter, pokój nr 6
tel.: +48 12 617 43 07
e-mail: poczatek@agh.edu.pl

zmiany tematów prac dyplomowych, indywidualizacja studiów (IOS),  reaktywacje, przeniesienia z innych Wydziałów i Uczelni,  programy wymiany studenckiej, uznawanie efektów uczenia się (EUS)

mgr inż. Agnieszka Skowron

tel.: +48 12 617 43 02
e-mail: askowron@agh.edu.pl

Godziny przyjęć w Zespole Obsługi Kształcenia (pok. 6):

Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 09:00-12:00
Środa: 09:00-12:00
Czwartek: 09:00-12:00

Piątek: 09:00-12:00

 Prodziekan ds. Kształcenia

Dr inż. Ewa Prymon-Ryś
Pawilon D-14, parter, pokój nr 6a

prd-ksztal@agh.edu.pl

Dyżur dla studentów  :
piątek 15.00 – 16.00

Prosimy o wcześniejsze składanie podań w Zespole Obsługi Kształcenia

Zakres realizowanych zadań

indywidualizacja studiów (reaktywacje, przeniesienia), jakość kształcenia, mobilność studentów (programy wymiany), specjalności, uznawanie efektów kształcenia, uznawanie efektów uczenia się

Prodziekan ds. Studenckich

Dr inż. Sławomir Ziółkowski
Pawilon D-14, parter, pokój nr 4a

prd-stud@agh.edu.pl

Dyżur dla studentów   :

piątek 15.00 – 16.00

 Prosimy o wcześniejsze składanie podań w Zespole Obsługi Studentów

W dniu 10.01.2025 dyżur w formie zdalnej za pośrednictwem MS Teams.

Zakres realizowanych zadań

egzaminy (dyplomowe, komisyjne), obrony, płatności, pomoc materialna (stypendia, akademiki), praktyki, rozliczenia dydaktyki, umowy

 

 

W związku z reorganizacją, od dnia 5 lutego 2024 r. obsługa stypendiów zostaje przeniesiona do Działu Spraw Studenckich, budynek C-7, pokój 112 a.

Stypendia dla studentów I i II stopnia studiów

 

  1. Rodzaje świadczeń:

- stypendium socjalne;

- stypendium dla osób niepełnosprawnych;

- stypendium rektora;

- zapomoga;

- stypendium ministra;

- inne stypendia, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

 

  1. Terminy składania wniosków.

W terminie do dnia 5 września (dla semestru zimowego) oraz do dnia 5 lutego (dla semestru letniego) Rektor w drodze komunikatu ogłasza terminy składania wniosków o stypendium socjalne, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz stypendium rektora.

  1. Sposób ubiegania się o stypendia.

Podstawą wszczęcia postępowania o przyznanie stypendium jest złożenie przez studenta wniosku.

Składanie wniosku odbywa się w II etapach:

Etap I: elektroniczna rejestracja wniosku w systemie USOS (czynność techniczna, nie stanowi złożenia wniosku).

Etap II: dostarczenie do weryfikacji wydrukowanego (z systemu USOS) i podpisanego wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.

UWAGA! – za skutecznie złożony wniosek uznaje się dopełnienie etapu II.

  1. Miejsce składania wniosków o stypendia.

Wnioski należy składać, w wyznaczonych terminach, w Dziale Spraw Studenckich

Budynek C-7, I piętro, pokój 112 a

Kontakt: mgr Anna Turlej; aturlej@agh.edu.pl ; +48 12 617 57 60

 

  1. Stypendia w pigułce.

 

STYPENDIUM SOCJALNE

Stypendium socjalne przyznawane jest w oparciu o sytuację dochodową w rodzinie studenta.

Aktualne informacje o progu dochodowym uprawniającym do otrzymania stypendium oraz wysokości kwot stypendiów w danym roku akademickim są dostępne na stronach Działu Spraw Studenckich  https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia

Wymagane dokumenty
https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia/stypendium-socjalne

Obowiązkowe jest też zaświadczenie z Ośrodka Pomocy Społecznej, które obowiązuje wszystkich studentów, dla których miesięczny dochód na jedną osobę w rodzinie obliczony na podstawie złożonych dokumentów jest równy lub niższy od 600 zł netto.

 

ZWIĘKSZENIE STYPENDIUM SOCJALNEGO

Zwiększenie stypendium socjalnego przysługuje z tytułu:

  • Sieroctwa;
  • ciężkiej lub przewlekłej choroby w rodzinie studenta;
  • pobierania zasiłku stałego lub okresowego z pomocy społecznej;
  • zamieszkiwania przez wnioskodawcę w domu studenckim AGH.

 

STYPENDIUM REKTORA

Stypendium rektora dla najlepszych studentów może otrzymać:

  1. student AGH co najmniej II roku studiów I stopnia, który
  1. a) uzyskał odpowiednio wysoką średnią ocen
    lub
    b) posiadał osiągnięcia naukowe
    lub
    c) posiadał osiągnięcia artystyczne
    lub
    d) osiągnął wysokie wyniki sportowe we współzawodnictwie międzynarodowym lub krajowym

oraz, który w minionym roku akademickim posiada wszystkie zaliczenia i egzaminy z przedmiotów objętych programem studiów.

https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia/stypendium-rektora

  1. Studenci rozpoczynający studia II stopnia w AGH

Stypendium rektora dla najlepszych studentów jest przyznawane w oparciu o wyniki uzyskane w ostatnim roku nauki na studiach I stopnia. Jeżeli ostatni rok studiów I stopnia trwa jeden semestr, bierze się pod uwagę średnią ocen uzyskaną w tym semestrze.

Stypendium rektora nie może zostać przyznane studentowi, który w momencie rozpatrywania wniosku posiada wpis z deficytem punktów (wpis warunkowy) lub przebywał w poprzednim roku akademickim na urlopie.

 

  1. Studenci przyjęci na pierwszy rok studiów I stopnia

Stypendium rektora otrzymuje student przyjęty na pierwszy rok studiów w roku złożenia egzaminu maturalnego, który jest:
a) laureatem olimpiady międzynarodowej albo laureatem lub finalistą olimpiady stopnia centralnego, o których mowa w przepisach o systemie oświaty;
b) medalistą co najmniej współzawodnictwa sportowego o tytuł Mistrza Polski w danym sporcie, o którym mowa w przepisach o sporcie.
c) medalistą co najmniej współzawodnictwa sportowego o tytuł Mistrza Polski w danym sporcie, o którym mowa w przepisach o sporcie.

Informacja o wysokości w danym roku akademickim:

  • stypendium rektora za osiągniętą odpowiednio wysoką średnią ocen,
  • stypendium rektora za osiągnięcia naukowe, artystyczne lub sportowe w zależności od kategorii,
  • stypendium rektora studentów I roku laureatów lub finalistów,

podane jest na stronie Działu Spraw Studenckich https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia

 

STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Stypendium dla osób niepełnosprawnych może otrzymywać student legitymujący się orzeczeniem właściwego organu o stopniu niepełnosprawności.

Wysokość stypendium dla osób niepełnosprawnych w zależności od stopnia niepełnosprawności w danym roku akademickim umieszczona jest na stronach Działu Spraw Studenckich https://dss.agh.edu.pl/swiadczenia

 

 

ZAPOMOGA

Zapomogę może otrzymać student, który znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej.

Zdarzeniem losowym może być:
a) śmierć członka rodziny;
b) ciężka choroba członka rodziny;
c) klęski żywiołowe (np. pożar, powódź);
d) inne zdarzenia, na skutek których student znalazł się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej.

 

Wysokość zapomogi losowej uzależniona jest od sytuacji, w jakiej znalazł się student. Maksymalną wysokość zapomogi corocznie ustala Rektor.

Student może otrzymać zapomogę nie więcej niż 2 razy w roku akademickim, tylko na jednym kierunku studiów. Nie można starać się o zapomogę dwukrotnie z tego samego tytułu.

UWAGA! Wniosek o zapomogę należy złożyć nie później niż w terminie 90 dni od wystąpienia przyczyny wskazanej we wniosku.

 

 

t