Dziekanat studiów doktoranckich
Kalendarium
Najważniejsze terminy
- do 15 – ostateczny termin: złożenia karty zaliczenia praktyki dydaktycznej, złożenie oceny pracy naukowej doktoranta
- do 25 – złożenie indeksów za semestr letni
- do 30 – ostateczny termin: złożenie wniosków na stypendium projakościowe, wybranie opiekuna naukowego na I roku, otwarcie przewodu doktorskiego na II roku, wniesienie opłaty za kolejny semestr studiów
PAŹDZIERNIK
- do 3 (data ruchoma) – składanie wniosków na stypendium socjalne, stypendium dla najlepszych doktorantów
LUTY
- do 15 – wniesienie opłaty za kolejny semestr studiów, złożenie indeksów za semestr zimowy
KWIECIEŃ
- zgodnie z komunikatem – przydział miejsc w domach studenckich
MAJ, CZERWIEC
- według harmonogramu – otwarte seminaria naukowe
Organizacja dydaktyki
Komplet informacji dotyczących organizacji studiów doktoranckich dostępny jest w kursach poszczególnych roczników umieszczonych na platformie e-learning. Dostępne tam są m.in. harmonogramy zajęć, formularz dokumentów oraz linki do najważniejszych regulacji prawnych oraz regulaminów wewnętrznych.
Rozkłady zajęć pracowników
Konsultacje pracowników
Konsultacje pracowników WZ- semestr letni 2015-16
Przedmioty obieralne
System zapewnienia jakości kształcenia
Stypendia
- Doktoranckie
- Projakościowe
- Rektora
- Świadczenia dla doktorantów
- Stypendia z własnego funduszu na stypendia
Decyzję o przyznaniu i wysokości stypendium doktoranckiego podejmuje Rektor.
Stypendium doktoranckie na drugim roku i kolejnych latach studiów doktoranckich może być przyznane doktorantowi, który:
1) terminowo realizuje program studiów doktoranckich;
2) wykazuje się zaangażowaniem w:
a) prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach praktyk zawodowych albo
b) realizacji badań naukowych prowadzonych przez jednostkę organizacyjną uczelni;
3) w roku akademickim poprzedzającym złożenie wniosku o przyznanie stypendium doktoranckiego wykazał się postępami w pracy naukowej i przygotowywaniu pracy doktorskiej.
Tryb przyznawania stypendium doktoranckiego określa Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej doktorantom stacjonarnych studiów doktoranckich w AGH określony przez Rektora.
Zwiększenie stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej może być przyznane doktorantom wyróżniającym się w pracy naukowej i dydaktycznej. Tryb przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego określa Regulamin.
Uprawnienie do otrzymywania tego stypendium przysługuje nie więcej niż 30% najlepszym doktorantom na poszczególnych latach studiów doktoranckich, w dyscyplinie.
Zwiększenie stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych może być przyznane doktorantowi:
- na drugim roku i kolejnych latach studiów doktoranckich, który wyróżniał się osiągnięciami w pracy badawczej
Minimalna wysokość kwoty zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych wynosi 800 zł.
Tryb przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego określa Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej doktorantom stacjonarnych studiów doktoranckich w AGH określony przez Rektora w ZR nr 29/2018 z dnia 17 lipca 2018 r.
Regulaminy i formularze / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)
Stypendium Rektora może być przyznane:
1) na pierwszym roku studiów doktoranckich doktorantowi, który osiągnął bardzo dobre wyniki w postępowaniu rekrutacyjnym;
2) na drugim i kolejnych latach studiów doktoranckich może być przyznane doktorantowi, który w roku akademickim poprzedzającym przyznanie stypendium spełnił łącznie następujące warunki:
a) uzyskał bardzo dobre lub dobre wyniki egzaminów objętych programem studiów doktoranckich,
b) wykazał się postępami w pracy naukowej i przygotowywaniu rozprawy doktorskiej,
c) podczas studiów doktoranckich prowadzonych przez uczelnię wykazał się szczególnym zaangażowaniem w pracy dydaktycznej
oraz wypełnił wszystkie warunki przewidziane planem i programem studiów doktoranckich, wymagane do zaliczenia roku studiów.
Stypendia / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)
Świadczenia dla doktorantów / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)
Doktoranci, którzy rozpoczęli studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020 mogą otrzymywać świadczenia: stypendium socjalne, stypendium dla niepełnosprawnych, zapomogę, stypendium rektora. Od 1 października 2019 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. regulamin świadczeń dla studentów stosuje się odpowiednio dla doktorantów studiów doktoranckich.
Świadczenia dla doktorantów / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)
Od dnia 1 stycznia 2019 roku z własnego funduszu stypendialnego mogą być przyznawane wyłącznie stypendia za wyniki w nauce dla studentów oraz stypendia naukowe dla doktorantów.
W ramach stypendiów naukowych dla doktorantów mogą być przyznane stypendia:
– stypendium naukowe dla doktorantów (za aktywny udział w konferencjach, kierowanie lub udział w projektach badawczych, autorstwo lub współautorstwo patentu, publikacje naukowe i inne osiągnięcia o charakterze naukowym).
– stypendium naukowe dla doktorantów za szczególną działalność publikacyjną – świadczenie jednorazowe.
Stypendia z własnego funduszu na stypendia / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)
Akademiki
Doktoranci mieszkający w domach studenckich, starający się ponownie o przydział miejsca, pobierają wnioski we właściwych obiektach lub ze strony http://www.ms.agh.edu.pl/docs/wniosek_rkm.pdf i po wypełnieniu składają je w administracji domu studenckiego. Niezłożenie wniosku przez osoby zamieszkujące w domach studenckich będzie traktowane jako rezygnacja ze starań o zakwaterowanie w nowym roku akademickim.
Zgodnie z obowiązującymi kryteriami przydziału miejsc (§ 2, 3 i 4 Regulaminu przyznawania miejsc w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH dla doktorantów i pracowników AGH) należy wyjaśnić swoją sytuację materialną, rodzinną, mieszkaniową, itp. – uzasadniającą starania o zakwaterowanie w domu studenckim (dotyczy zarówno osób starających się o miejsce po raz pierwszy, jak również dotychczasowych mieszkańców, szczególnie zakwaterowanych powyżej 10 lat, zajmujących podwójne miejsca lub zameldowanych na pobyt stały w Krakowie).
Programy wymiany
Student pragnący wyjechać w ramach programów wymiany powinien złożyć podanie o przyznanie Indywidualnej organizacji studiów (IOS) na okres wyznaczony przez Dziekana.
Procedura wyjazdowa Erasmus na Wydziale Zarządzania (2018_06_04)
Wniosek_Indywidualna_organizacja_studiow
Warunki_ indywidualnego zaliczenia przedmiotu_zalacznik do IOS
Erasmus+
Od 1. stycznia 2014 roku w naszej AGH ruszył program Erasmus+ – nowy program UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu.
MOST
Program „MOST” to program mobilności studentów i doktorantów, umożliwiający studiowanie przez semestr lub cały rok akademicki na jednym z dwudziestu dziewięciu polskich Uniwersytetów. Bywa nazywany „polskim Erasmusem” i skorzystało z niego już prawie 10 tysięcy osób.
Rekrutacja na Program MOST odbywa się dwa razy w roku:
-
od 15 kwietnia do 15 maja (rekrutacja na semestr zimowy i cały rok akademicki)
-
od 31 października do 30 listopada (rekrutacja na semestr letni)
W tych okresach na stronie internetowej Programu aktywny jest link https://most.uka.uw.edu.pl/, umożliwiający zapoznanie się z aktualną ofertą MOST-u oraz założenie konta w systemie IRK MOST, za pośrednictwem którego dokonuje się rejestracji i uzyskuje status osoby ubiegającej się o udział w Programie MOST.
Szczegółowe informacje dotyczące terminów i zasad rekrutacji, Uczelni biorących udział w programie i rejestracji krok po kroku znajdują się na stronie: www.most.amu.edu.pl
Kontakt
Koordynator programu MOST na Wydziale Zarządzania AGH
dr inż. Katarzyna Klimkiewicz
Ul. Gramatyka 10, 30-067 Kraków
pok 122, I piętro,
tel. 12- 617-42-93
Uczelniany koordynator programu MOST
mgr Małgorzata Bartyś
Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków
pawilon C-1, I piętro, pok. 112
T: 12 617 27 12
MOSTECH
Szczegółowe informacje na temat programu MOSTECH znajdują się na stronie:
Uchwała Senatu
Uchwała nr 43 /2005
Senatu AGH z dnia 27 kwietnia 2005 r
Porozumienie Konferencji Rektorów Polskich
Uczelni Technicznych
w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH
Porozumienie polskich uczelni technicznych w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH ma na celu:
-
wdrożenie założeń Procesu Bolońskiego,
-
podnoszenie jakości kształcenia,
-
ułatwienie krajowej wymiany studentów.
§ 1
Założenia ogólne systemu MOSTECH
-
Sygnatariusze Porozumienia stawiają sobie za cel umożliwienie studentom odbycie części studiów poza uczelnią macierzystą.
-
System mobilności ma wspierać mechanizmy wzajemnego doskonalenia jakości kształcenia na kierunkach technicznych dla wszystkich poziomów kształcenia
i systemów studiów. -
Wymiana jest dobrowolna i jest realizowana na wniosek studenta pozytywnie zaopiniowany przez dziekana jednostki macierzystej.
§ 2
Procedury wymiany
1. Sprawy formalne i organizacyjne systemu, wynikające z Porozumienia, za pośrednictwem KAUT, prowadzą: uczelnia zgłaszająca (uczelnia macierzysta studenta) i uczelnia przyjmująca.
2. W systemie MOSTECH obowiązują następujące procedury zgłaszania i przyjmowania studentów:
-
do 30 marca uczelnie zgłaszają do Biura KAUT oferowaną liczbę miejsc na poszczególne kierunki studiów na następny rok akademicki,
-
do 15 kwietnia Biuro KAUT ogłasza zbiorcze zestawienia miejsc,
-
uczelnie przesyłają do KAUT listę kandydatów na studia, odpowiednio w terminie do 15 maja na semestr zimowy i w terminie do 30 listopada na semestr letni,
-
KAUT koordynuje procedurę wymiany i przesyła uczelniom listę kandydatów na studia, odpowiednio na semestr zimowy w terminie do 15 czerwca i na semestr letni w terminie do 30 grudnia,
-
studenci zgłaszający się do uczestnictwa w systemie MOSTECH mogą podać więcej niż jedną uczelnię, w której zamierzają odbyć część studiów,
-
po zakończeniu semestru Biuro KAUT przekazuje informację do KRPUT o liczbie studentów i uczelniach uczestniczących w wymianie.
§ 3
Realizacja programu studiów i zasady zaliczania
- Studenci mogą realizować indywidualny program studiów lub program standardowy zgodny z planem na danym semestrze uczelni przyjmującej.
- Program nauki powinien zapewnić uzyskanie 30 punktów ECTS w ciągu semestru.
W przypadku uzyskania mniejszej liczby punktów student jest zobowiązany do ich uzupełnienia w uczelni macierzystej. - Wybrany przez studenta program musi uzyskać aprobatę dziekana jednostki macierzystej przed skierowaniem studenta do uczelni przyjmującej.
- Studenta w czasie odbywania studiów poza uczelnią macierzystą obowiązuje regulamin uczelni przyjmującej.
- Przedmioty (kursy) i semestr realizowany poza uczelnią macierzystą na podstawie ocen i punktów ECTS wpisanych do indeksu i na kartę egzaminacyjną przez prowadzących zajęcia w uczelni przyjmującej, zalicza dziekan jednostki macierzystej.
- Uzyskane przez studenta oceny oraz inne informacje niezbędne do zamieszczenia
w suplemencie do dyplomu potwierdza dziekan jednostki przyjmującej, na zatwierdzonym przez KRPUT druku.
§ 4
Warunki uczestnictwa studentów w wymianie
-
Studia w ramach systemu MOSTECH może podjąć student po zaliczeniu drugiego roku studiów.
-
Dziekan jednostki macierzystej może wyrazić zgodę na odbycie studiów w innej uczelni, jeżeli student ma zaliczony bez braków bieżący semestr.
-
W trakcie odbywania studiów w systemie MOSTECH, przysługujące stypendia wypłaca studentowi uczelnia macierzysta.
-
Uczelnie przyjmujące studentów zapewniają odpłatnie, w miarę możliwości, miejsca w domu akademickim, zgodnie z własnym systemem opłat.
§ 5
Wzory pism dla uczelni kierującej studentów na studia i dla uczelni przyjmującej na studia oraz dodatkowe druki przygotowuje KAUT, zatwierdza KRPUT.
§ 6
Przystąpienie do Porozumienia wymaga akceptacji Senatu.
§ 7
Regulaminy studiów uczelni przystępujących do Porozumienia umożliwiają zaliczenie przedmiotów (kursów) w innych uczelniach.
§ 8
-
Sygnatariusz Porozumienia może z niego wystąpić.
-
Do Porozumienia może przystąpić uczelnia spoza grona Sygnatariuszy na warunkach
i za zgodą KRPUT.
Podpisując Porozumienie zobowiązujemy się do czynnego uczestnictwa w realizacji misji
z niego wynikającej oraz respektowania przyjętych przez nie reguł działania.
Rektor Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie .....................................................................
Rektor Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni .........................................................................
Rektor Akademii Morskiej w Gdyni ............................................................................................
Rektor Akademii Morskiej w Szczecinie .....................................................................................
Rektor Akademii Techniczno-Humanistycznej ...........................................................................
Rektor Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy .............................................................
Rektor Politechniki Białostockiej ................................................................................................
Rektor Politechniki Częstochowskiej ..........................................................................................
Rektor Politechniki Gdańskiej .....................................................................................................
Rektor Politechniki Koszalińskiej ................................................................................................
Rektor Politechniki Krakowskiej .................................................................................................
Rektor Politechniki Lubelskiej .....................................................................................................
Rektor Politechniki Łódzkiej .......................................................................................................
Rektor Politechniki Opolskiej ......................................................................................................
Rektor Politechniki Poznańskiej ..................................................................................................
Rektor Politechniki Radomskiej ..................................................................................................
Rektor Politechniki Rzeszowskiej ...............................................................................................
Rektor Politechniki Szczecińskiej ................................................................................................
Rektor Politechniki Śląskiej .........................................................................................................
Rektor Politechniki Świętokrzyskiej ............................................................................................
Rektor Politechniki Warszawskiej ...............................................................................................
Rektor Politechniki Wrocławskiej ...............................................................................................
Rektor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ......................................................
Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego .......................................................................................
Rektor Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie ............................................................
Wrocław, 26 luty 2005 r.
Działalność naukowa
Integralnym elementem studiów doktoranckich jest praca naukowa prowadzona przez doktoranta pod nadzorem opiekuna naukowego – przyszłego promotora rozprawy doktorskiej. Doktorant ma obowiązek co roku aktywnie prezentować wyniki swoich badań w formie wystąpień na konferencjach naukowych lub publikacji. Do otwarcia przewodu doktorskiego wymagana jest minimum jedna przyjęta do druku publikacja w czasopiśmie naukowym z listy B.
Rada Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości
Radę Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości z dniem 11 lipca 2019 r. powołał Jego Magnificencja Rektor AGH prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka na podstawie par. 14 ust. 9 w zw. z par. 16 ust. 2 Załącznika nr 6 do Statutu AGH z dnia 26 czerwca 2019 r. (uchwała Nr 137/2019 Senatu AGH
- Skład
- Terminy posiedzeń
- Uchwały
- Regulamin nagród Rektora
- Cykl wykładów
- Seminaria projektowe
- Doktoraty
- Habilitcje
Przewodnicząca:
dr hab. Diana Dryglas, prof. AGH
Z-ca Przewodniczącej:
dr hab. inż. Ewa Beck-Krala, prof. AGH
Członkowie:
prof. dr hab. inż. Lubomyr Petryshyn
dr hab. inż. Bogusława Bek-Gaik, prof. AGH
dr hab. inż. Joanna Duda, prof. AGH
dr hab. inż. Marek Dudek, prof. AGH
dr hab. inż. Jerzy Feliks, prof. AGH
dr hab. Piotr Górski, prof. AGH
dr hab. inż. Marek Karkula, prof. AGH
dr hab. inż. Andrzej Paliński, prof. AGH
dr hab. inż. Anna Surowiec, prof. AGH
dr hab. Beata Tarczydło, prof. AGH
dr inż. Katarzyna Klimkiewicz
dr inż. Sławomir Ziółkowski
mgr inż. Helena Starowicz-Rajca (Samorząd Doktorantów AGH)
2024
25 stycznia
29 lutego
28 marca
2023
2 lutego
23 marca
30 marca
27 kwietnia
25 maja
29 czerwca
14 lipca
28 września
26 października
23 listopada
14 grudnia
27 stycznia
28 lutego
17 marca
28 kwietnia
26 maja
30 czerwca
29 września
27 października
24 listopada
2021
28 stycznia
4 marca
25 marca
22 kwietnia
27 maja
8 lipca
28 października
18 listopada
2020
30 stycznia
26 marca
30 kwietnia
2 lipca
26 października
29 października
2019
22 listopada
19 grudnia
11 maja 2022 r. wykład prof. dr hab. Wojciecha Czakona (UJ) nt. "Dobrych praktyk publikacyjnych"
9 czerwca 2022 r. wykład i warsztaty prof. dr hab. Beaty Glinki (UW) oraz prof. dr hab. Wojciecha Czakona (UJ) nt. "Metod badań jakościowych"
8 września 2022 r. wykład dr. Victora Olrty z University of Valencia (Hiszpania) nt. "Publishing in top international journals - Strategies and recommendations"
24 listopada 2022 r. wykład dr hab. Łukasza Lach, prof. AGH nt. "Wykorzystania metod ilościowych w publikowaniu z wysokim IF"
13 kwietnia 2023 r. wykład dr. Marcina Sudera i dr. Rafała Kusy nt. "SEM i fsQCA jako metody analizy statystycznej otwierające drogę do publikacji w czołowych czasopismach" cz. 1
27 kwietnia 2023 r. wykład dr. Marcina Sudera i dr. Rafała Kusy nt. "SEM i fsQCA jako metody analizy statystycznej otwierające drogę do publikacji w czołowych czasopismach" cz. 2
18 maja 2023 r. wykład prof. dr hab. Krzysztofa Wacha (UEK) nt. "Najnowsze trendy w badaniach przedsięborczości i biznesu międzynarodowego z perspektywy metodologicznej"
1 czerwca 2023 r. wykład prof. dr hab. inż. Agnieszki Zakrzewskiej-Bielawskiej (PŁ) nt. "Wymagania i ocena rozpraw doktorskich – dobre praktyki"
29 lutego 2024 r. wykład dr hab. Marty Najdy-Janoszek (UJ), prof.UJ nt. "Ciekawe przypadki studium przypadku - wyzwania metodyczne i publikacyjne"
28 marca 2024 r. wykład dr hab. Katarzyny Czernek-Marszałek, prof. UE nt. "Jak skutecznie publikować wyniki badań jakościowych w prestiżowym czasopiśmie"
11 kwietnia 2024 r. wykład prof. dr. hab. Macieja Mitręgi (UE w Katowicach ) nt. "Dobre praktyki i meandry publikowania w światowo uznanych czasopismach"
24 listopada 2022 r. seminarium projektowe dr hab. inż. Joanny Dudy, prof. AGH nt. "Współpraca nauki z biznesem - dobre praktyki dla przygotowania projektów i publikacji naukowych"
Postępowania o nadanie stopnia doktora:
mgr inż. Aleksandra Latos (klauzula poufności)
mgr Marta Kutyna-Bakalarska (klauzula poufności)
Postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego:
Rada Dyscypliny Ekonomia i Finanse
Przewodniczący:
dr hab. Łukasz Lach, prof AGH
Z-ca Przewodniczącego:
dr hab. Justyna Godawska, prof. AGH
Członkowie:
dr hab. Anna Czapkiewicz, prof. AGH
dr hab. inż. Mariusz Kudełko, prof. AGH
dr hab. inż. Stanisław Urbański, prof. AGH
dr hab. Tomasz Wójtowicz, prof. AGH
dr Paweł Zając
dr Jacek Wolak
mgr inż. Agnieszka Galarowicz (Samorząd Doktorantów SD)
2024
14 lutego
26 marca
2023
19 kwietnia
26 kwietnia
21 czerwca
13 października
12 grudnia
Złożenie rozprawy i obrona w tzw. "nowej procedurze"
Standardy rozprawy doktorskiej w dyscyplinie NoZiJ
Rozprawa doktorska jako zbiór artykułów
Oświadczenie - inne postępowanie
Oświadczenie - samodzielność rozprawy
Wzór prezentacji do obrony pracy doktorskiej
Zasady wyróżniania prac doktorskich
Wszystkich informacji o aktualnych zasadach składania rozpraw doktorskich oraz przygotowaniu do ich obrony udziela:
Katarzyna Książko
D 14, p. 5
tel. 12 617 43 01, 603 580 161
kksiazko@agh.edu.pl
Wymagane dokumenty
Opłaty
Opłaty za usługi edukacyjne
2200 zł/rok* – opłata za studia w III i IV roku studiów
17 zł – opłata za legitymację
* możliwość wpłaty semestralnej
Nr konta do wpłat:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
al. A. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków
Wydział Zarządzania
ul. Gramatyka 10, 30-067 Kraków
Rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. O/Kraków ul. Pijarska 1, 31-015 Kraków
nr konta: 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922
Dla studiów niestacjonarnych
z dopiskiem 720 200 95000 „SD Zarządzanie/ZIP*” + imię i nazwisko
Dla studiów stacjonarnych
z dopiskiem 720 200 90000 „SD Zarządzanie/ZIP*” + imię i nazwisko
* wpisać odpowiednią dyscyplinę naukową, wybraną w procesie rekrutacji
Fee for the PhD: 1500 Euro/semester
Bank account number: 49 1240 4722 1978 0000 4859 8327
SWIFT: PKOPPLPW
IBAN: PL49 1240 4722 1978 0000 4859 8327
Bank address: Bank Pekao SA o/Kraków, ul. Pijarska 1, 31-015 Krakow, Poland
Name of account owner in English: AGH University of Science and Technology, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Krakow, Poland
Name of account owner in Polish: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Polska
Bank transfer title: 7202009500 – Wydzial Zarzadzania – Phd – Your name and surname
Linki i dokumenty do pobrania
Obsługa administracyjna Dziekanatu
mgr Katarzyna Książko
tel. 603-580-161, 12 617-43-01
sd.zarz@zarz.agh.edu.pl
sd.zip@zarz.agh.edu.pl
Godziny otwarcia Dziekanatu: wtorek-piątek 8.00-15.00
Kierownicy studiów doktoranckich
Nauki o zarządzaniu
dr hab. inż. Natalia Iwaszczuk, prof. AGH
niwaszcz@zarz.agh.edu.pl
Inżynieria Produkcji
dr hab. inż. Waldemar Kaczmarczyk
waldek@agh.edu.pl
www