Dziekanat studiów doktoranckich

Systemy obsługi studiów

e-Rekrutacja
e-Rekrutacja
e-learning
Syllabus
Syllabus
Syllabus
poczta przez www

Kalendarium

Najważniejsze terminy
WRZESIEŃ

  • do 15 – ostateczny termin: złożenia karty zaliczenia praktyki dydaktycznej, złożenie oceny pracy naukowej doktoranta
  • do 25 – złożenie indeksów za semestr letni
  • do 30 – ostateczny termin: złożenie wniosków na stypendium projakościowe, wybranie opiekuna naukowego na I roku, otwarcie przewodu doktorskiego na II roku, wniesienie opłaty za kolejny semestr studiów

PAŹDZIERNIK

  • do 3 (data ruchoma) – składanie wniosków na stypendium socjalne, stypendium dla najlepszych doktorantów

LUTY

  • do 15 – wniesienie opłaty za kolejny semestr studiów, złożenie indeksów za semestr zimowy

KWIECIEŃ

  • zgodnie z komunikatem – przydział miejsc w domach studenckich

MAJ, CZERWIEC

  • według harmonogramu – otwarte seminaria naukowe

Organizacja dydaktyki

Komplet informacji dotyczących organizacji studiów doktoranckich dostępny jest w kursach poszczególnych roczników umieszczonych na platformie e-learning. Dostępne tam są m.in. harmonogramy zajęć, formularz dokumentów oraz linki do najważniejszych regulacji prawnych oraz regulaminów wewnętrznych.

Rozkłady zajęć pracowników
Konsultacje pracowników
Sprawdź terminy konsultacji pracowników naukowo-dydaktycznych obowiązujące w tym semestrze.
Konsultacje pracowników WZ- semestr letni 2015-16
Przedmioty obieralne
Zapisy na przedmioty obieralne odbywają się na początku danego semestru. Szczegółowe informacje o terminach zapisów doktoranci otrzymują drogą mailową.

Stypendia

Doktorant stacjonarnych studiów doktoranckich może otrzymywać stypendium doktoranckie. Minimalne stypendium nie może wynosić mniej niż 60% minimalnego wynagrodzenia asystenta ustalonego w przepisach o wynagradzaniu nauczycieli akademickich, tj. nie mniej niż 1470,-. Od 1.10.2019 r. najniższa kwota stypendium doktoranckiego w AGH wynosi 2050,- zł.

Decyzję o przyznaniu i wysokości stypendium doktoranckiego podejmuje Rektor.

Stypendium doktoranckie na drugim roku i kolejnych latach studiów doktoranckich może być przyznane doktorantowi, który:

1) terminowo realizuje program studiów doktoranckich;

2) wykazuje się zaangażowaniem w:

a) prowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach praktyk zawodowych albo

b) realizacji badań naukowych prowadzonych przez jednostkę organizacyjną uczelni;

3) w roku akademickim poprzedzającym złożenie wniosku o przyznanie stypendium doktoranckiego wykazał się postępami w pracy naukowej i przygotowywaniu pracy doktorskiej.

Tryb przyznawania stypendium doktoranckiego określa Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej doktorantom stacjonarnych studiów doktoranckich w AGH określony przez Rektora.

Zwiększenie stypendium doktoranckiego z dotacji projakościowej może być przyznane doktorantom wyróżniającym się w pracy naukowej i dydaktycznej. Tryb przyznawania zwiększenia stypendium doktoranckiego określa  Regulamin.

Uprawnienie do otrzymywania tego stypendium przysługuje nie więcej niż 30% najlepszym doktorantom na poszczególnych latach studiów doktoranckich, w dyscyplinie.

Zwiększenie stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych może być przyznane doktorantowi:

  • na drugim roku i kolejnych latach studiów doktoranckich, który wyróżniał się osiągnięciami w pracy badawczej

Minimalna wysokość kwoty zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji podmiotowej na dofinansowanie zadań projakościowych wynosi 800 zł.

Tryb przyznawania   zwiększenia stypendium doktoranckiego określa Regulamin przyznawania stypendiów doktoranckich oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego z dotacji  projakościowej doktorantom stacjonarnych studiów doktoranckich w AGH określony przez Rektora w ZR nr 29/2018 z dnia 17 lipca 2018 r.

Regulaminy i formularze / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)

Stypendium Rektora może być przyznane:
1) na pierwszym roku studiów doktoranckich doktorantowi, który osiągnął bardzo dobre wyniki w postępowaniu rekrutacyjnym;
2) na drugim i kolejnych latach studiów doktoranckich może być przyznane doktorantowi, który w roku akademickim poprzedzającym przyznanie stypendium spełnił łącznie następujące warunki:
a) uzyskał bardzo dobre lub dobre wyniki egzaminów objętych programem studiów doktoranckich,
b) wykazał się postępami w pracy naukowej i przygotowywaniu rozprawy doktorskiej,
c) podczas studiów doktoranckich prowadzonych przez uczelnię wykazał się szczególnym zaangażowaniem w pracy dydaktycznej

oraz wypełnił wszystkie warunki przewidziane planem i programem studiów doktoranckich, wymagane do zaliczenia roku studiów.

Stypendia / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)

Świadczenia dla doktorantów / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)

Doktoranci, którzy rozpoczęli studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020 mogą otrzymywać świadczenia: stypendium socjalne, stypendium dla niepełnosprawnych, zapomogę, stypendium rektora. Od 1 października 2019 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. regulamin świadczeń dla studentów stosuje się odpowiednio dla doktorantów studiów doktoranckich. 

Świadczenia dla doktorantów / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)

Od dnia 1 stycznia 2019 roku z własnego funduszu stypendialnego mogą być przyznawane wyłącznie stypendia za wyniki w nauce dla studentów oraz stypendia naukowe dla doktorantów.

W ramach stypendiów naukowych dla doktorantów mogą być przyznane stypendia:

         – stypendium naukowe dla doktorantów (za aktywny udział w konferencjach, kierowanie lub udział w projektach badawczych, autorstwo lub współautorstwo patentu, publikacje naukowe i inne osiągnięcia o charakterze naukowym).

         – stypendium naukowe dla doktorantów za szczególną działalność publikacyjną – świadczenie jednorazowe.

Stypendia z własnego funduszu na stypendia / Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (agh.edu.pl)

 

Akademiki

Doktoranci mieszkający w domach studenckich, starający się ponownie o przydział miejsca, pobierają wnioski we właściwych obiektach lub ze strony http://www.ms.agh.edu.pl/docs/wniosek_rkm.pdf i po wypełnieniu składają je w administracji domu studenckiego. Niezłożenie wniosku przez osoby zamieszkujące w domach studenckich będzie traktowane jako rezygnacja ze starań o zakwaterowanie w nowym roku akademickim.

Zgodnie z obowiązującymi kryteriami przydziału miejsc (§ 2, 3 i 4 Regulaminu przyznawania miejsc w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH dla doktorantów i pracowników AGH) należy wyjaśnić swoją sytuację materialną, rodzinną, mieszkaniową, itp. – uzasadniającą starania o zakwaterowanie w domu studenckim (dotyczy zarówno osób starających się o miejsce po raz pierwszy, jak również dotychczasowych mieszkańców, szczególnie zakwaterowanych powyżej 10 lat, zajmujących podwójne miejsca lub zameldowanych na pobyt stały w Krakowie).

Programy wymiany

Student pragnący wyjechać w ramach programów wymiany powinien złożyć podanie o przyznanie Indywidualnej organizacji studiów (IOS) na okres wyznaczony przez Dziekana.

Procedura wyjazdowa Erasmus na Wydziale Zarządzania (2018_06_04)

ERASMUS WZ - krok po kroku

Wniosek_Indywidualna_organizacja_studiow

IOS_ druk

Warunki_ indywidualnego zaliczenia przedmiotu_zalacznik do IOS

Erasmus

Erasmus+

Od 1. stycznia 2014 roku w naszej AGH ruszył program Erasmus+ – nowy  program UE na rzecz kształcenia, szkolenia, młodzieży i sportu.

Informacje o programie >>

Most

MOST

Program „MOST” to program mobilnośœci studentów i doktorantów, umożliwiający studiowanie przez semestr lub cały rok akademicki na jednym z dwudziestu dziewięciu polskich Uniwersytetów. Bywa nazywany „polskim Erasmusem” i skorzystało z niego już prawie 10 tysięcy osób.

Rekrutacja na Program MOST odbywa się dwa razy w roku:
  • od 15 kwietnia do 15 maja (rekrutacja na semestr zimowy i cały rok akademicki)
  • od 31 października do 30 listopada (rekrutacja na semestr letni)
W tych okresach na stronie internetowej Programu aktywny jest link https://most.uka.uw.edu.pl/, umożliwiający zapoznanie się z aktualną ofertą MOST-u oraz założenie konta w systemie IRK MOST, za pośrednictwem którego dokonuje się rejestracji i uzyskuje status osoby ubiegającej się o udział w Programie MOST.

Szczegółowe informacje dotyczące terminów i zasad rekrutacji, Uczelni biorących udział w programie i rejestracji krok po kroku znajdują się  na stronie: www.most.amu.edu.pl

Reglamin MOST_2022-04-08

Kontakt

Koordynator programu MOST na Wydziale Zarządzania AGH

dr inż. Katarzyna Klimkiewicz

Ul. Gramatyka 10, 30-067 Kraków

pok 122, I piętro,

tel. 12- 617-42-93

kklimkie@zarz.agh.edu.pl

 

Uczelniany koordynator programu MOST

mgr Małgorzata Bartyś

Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków

pawilon C-1, I piętro, pok. 112

T: 12 617 27 12

E: mbartys@agh.edu.pl

MOSTECH

Szczegółowe informacje na temat programu MOSTECH znajdują się na stronie:

http://www.kaut.agh.edu.pl/mostech/

Uchwała Senatu

Uchwała nr 43 /2005

Senatu AGH z dnia 27 kwietnia 2005 r

Porozumienie Konferencji Rektorów Polskich

Uczelni Technicznych

w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH

Porozumienie polskich uczelni technicznych w sprawie systemu mobilności studentów MOSTECH ma na celu:

  • wdrożenie założeń Procesu Bolońskiego,

  • podnoszenie jakości kształcenia,

  • ułatwienie krajowej wymiany studentów.

§ 1

Założenia ogólne systemu MOSTECH

  1. Sygnatariusze Porozumienia stawiają sobie za cel umożliwienie studentom odbycie części studiów poza uczelnią macierzystą.

  2. System mobilności ma wspierać mechanizmy wzajemnego doskonalenia jakości kształcenia na kierunkach technicznych dla wszystkich poziomów kształcenia
    i systemów studiów.

  3. Wymiana jest dobrowolna i jest realizowana na wniosek studenta pozytywnie zaopiniowany przez dziekana jednostki macierzystej.

§ 2

Procedury wymiany

1. Sprawy formalne i organizacyjne systemu, wynikające z Porozumienia, za pośrednictwem KAUT, prowadzą: uczelnia zgłaszająca (uczelnia macierzysta studenta) i uczelnia przyjmująca.

2. W systemie MOSTECH obowiązują następujące procedury zgłaszania i przyjmowania studentów:

  1. do 30 marca uczelnie zgłaszają do Biura KAUT oferowaną liczbę miejsc na poszczególne kierunki studiów na następny rok akademicki,

  2. do 15 kwietnia Biuro KAUT ogłasza zbiorcze zestawienia miejsc,

  3. uczelnie przesyłają do KAUT listę kandydatów na studia, odpowiednio w terminie do 15 maja na semestr zimowy i w terminie do 30 listopada na semestr letni,

  1. KAUT koordynuje procedurę wymiany i przesyła uczelniom listę kandydatów na studia, odpowiednio na semestr zimowy w terminie do 15 czerwca i na semestr letni w terminie do 30 grudnia,

  2. studenci zgłaszający się do uczestnictwa w systemie MOSTECH mogą podać więcej niż jedną uczelnię, w której zamierzają odbyć część studiów,

  3. po zakończeniu semestru Biuro KAUT przekazuje informację do KRPUT o liczbie studentów i uczelniach uczestniczących w wymianie.

§ 3

Realizacja programu studiów i zasady zaliczania

  1. Studenci mogą realizować indywidualny program studiów lub program standardowy zgodny z planem na danym semestrze uczelni przyjmującej.
  2. Program nauki powinien zapewnić uzyskanie 30 punktów ECTS w ciągu semestru.
    W przypadku uzyskania mniejszej liczby punktów student jest zobowiązany do ich uzupełnienia w uczelni macierzystej.
  3. Wybrany przez studenta program musi uzyskać aprobatę dziekana jednostki macierzystej przed skierowaniem studenta do uczelni przyjmującej.
  4. Studenta w czasie odbywania studiów poza uczelnią macierzystą obowiązuje regulamin uczelni przyjmującej.
  5. Przedmioty (kursy) i semestr realizowany poza uczelnią macierzystą na podstawie ocen i punktów ECTS wpisanych do indeksu i na kartę egzaminacyjną przez prowadzących zajęcia w uczelni przyjmującej, zalicza dziekan jednostki macierzystej.
  6. Uzyskane przez studenta oceny oraz inne informacje niezbędne do zamieszczenia
    w suplemencie do dyplomu potwierdza dziekan jednostki przyjmującej, na zatwierdzonym przez KRPUT druku.

§ 4

Warunki uczestnictwa studentów w wymianie

  1. Studia w ramach systemu MOSTECH może podjąć student po zaliczeniu drugiego roku studiów.

  2. Dziekan jednostki macierzystej może wyrazić zgodę na odbycie studiów w innej uczelni, jeżeli student ma zaliczony bez braków bieżący semestr.

  3. W trakcie odbywania studiów w systemie MOSTECH, przysługujące stypendia wypłaca studentowi uczelnia macierzysta.

  4. Uczelnie przyjmujące studentów zapewniają odpłatnie, w miarę możliwości, miejsca w domu akademickim, zgodnie z własnym systemem opłat.

§ 5

Wzory pism dla uczelni kierującej studentów na studia i dla uczelni przyjmującej na studia oraz dodatkowe druki przygotowuje KAUT, zatwierdza KRPUT.

§ 6

Przystąpienie do Porozumienia wymaga akceptacji Senatu.

§ 7

Regulaminy studiów uczelni przystępujących do Porozumienia umożliwiają zaliczenie przedmiotów (kursów) w innych uczelniach.

§ 8

  1. Sygnatariusz Porozumienia może z niego wystąpić.

  2. Do Porozumienia może przystąpić uczelnia spoza grona Sygnatariuszy na warunkach
    i za zgodą KRPUT.

Podpisując Porozumienie zobowiązujemy się do czynnego uczestnictwa w realizacji misji
z niego wynikającej oraz respektowania przyjętych przez nie reguł działania.

Rektor Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie .....................................................................

Rektor Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni .........................................................................

Rektor Akademii Morskiej w Gdyni ............................................................................................

Rektor Akademii Morskiej w Szczecinie .....................................................................................

Rektor Akademii Techniczno-Humanistycznej ...........................................................................

Rektor Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy .............................................................

Rektor Politechniki Białostockiej ................................................................................................

Rektor Politechniki Częstochowskiej ..........................................................................................

Rektor Politechniki Gdańskiej .....................................................................................................

Rektor Politechniki Koszalińskiej ................................................................................................

Rektor Politechniki Krakowskiej .................................................................................................

Rektor Politechniki Lubelskiej .....................................................................................................

Rektor Politechniki Łódzkiej .......................................................................................................

Rektor Politechniki Opolskiej ......................................................................................................

Rektor Politechniki Poznańskiej ..................................................................................................

Rektor Politechniki Radomskiej ..................................................................................................

Rektor Politechniki Rzeszowskiej ...............................................................................................

Rektor Politechniki Szczecińskiej ................................................................................................

Rektor Politechniki Śląskiej .........................................................................................................

Rektor Politechniki Świętokrzyskiej ............................................................................................

Rektor Politechniki Warszawskiej ...............................................................................................

Rektor Politechniki Wrocławskiej ...............................................................................................

Rektor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ......................................................

Rektor Uniwersytetu Zielonogórskiego .......................................................................................

Rektor Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie ............................................................

Wrocław, 26 luty 2005 r.

 

Działalność naukowa

Integralnym elementem studiów doktoranckich jest praca naukowa prowadzona przez doktoranta pod nadzorem opiekuna naukowego – przyszłego promotora rozprawy doktorskiej. Doktorant ma obowiązek co roku aktywnie prezentować wyniki swoich badań w formie wystąpień na konferencjach naukowych lub publikacji. Do otwarcia przewodu doktorskiego wymagana jest minimum jedna przyjęta do druku publikacja w czasopiśmie naukowym z listy B.

Rada Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości

Radę Dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości z dniem 11 lipca 2019 r. powołał Jego Magnificencja Rektor AGH prof. dr hab. inż. Tadeusz Słomka na podstawie par. 14 ust. 9 w zw. z par. 16 ust. 2 Załącznika nr 6 do Statutu AGH z dnia 26 czerwca 2019 r. (uchwała Nr 137/2019 Senatu AGH 

Przewodnicząca:

dr hab. Diana Dryglas, prof. AGH

Z-ca Przewodniczącej:

dr hab. inż. Ewa Beck-Krala, prof. AGH

Członkowie:

prof. dr hab. inż. Lubomyr Petryshyn

dr hab. inż. Bogusława Bek-Gaik, prof. AGH

dr hab. inż. Joanna Duda, prof. AGH

dr hab. inż. Marek Dudek, prof. AGH

dr hab. inż. Jerzy Feliks, prof. AGH

dr hab. Piotr Górski, prof. AGH

dr hab. inż. Marek Karkula, prof. AGH

dr hab. inż. Andrzej Paliński, prof. AGH

dr hab. inż. Anna Surowiec, prof. AGH

dr hab. Beata Tarczydło, prof. AGH

dr inż. Katarzyna Klimkiewicz

dr inż. Sławomir Ziółkowski

mgr inż. Helena Starowicz-Rajca (Samorząd Doktorantów AGH)

2024

25 stycznia

29 lutego

28 marca

2023

2 lutego

23 marca

30 marca

27 kwietnia

25 maja

29 czerwca

14 lipca

28 września

26 października

23 listopada

14 grudnia

2022

27 stycznia

28 lutego

17 marca

28 kwietnia

26 maja

30 czerwca

29 września

27 października

24 listopada

2021

28 stycznia

4   marca

25 marca

22 kwietnia

27 maja

8   lipca

28 października

18 listopada

2020

30 stycznia

26 marca

30 kwietnia

2    lipca

26 października

29 października

2019

22 listopada

19 grudnia

 

Uchwały w roku 2023

marzec

Uchwały w roku 2022

marzec

kwiecień

maj

czerwiec

wrzesień

październik

listopad

Uchwały w roku 2021

styczeń

marzec

kwiecień

maj

czerwiec

lipiec

październik

listopad

 

11 maja 2022 r.  wykład prof. dr hab. Wojciecha Czakona (UJ) nt. "Dobrych praktyk publikacyjnych"

9 czerwca 2022 r. wykład i warsztaty prof. dr hab. Beaty Glinki (UW) oraz prof. dr hab. Wojciecha Czakona (UJ) nt. "Metod badań jakościowych"

8 września 2022 r. wykład dr. Victora Olrty z University of Valencia (Hiszpania) nt. "Publishing in top international journals - Strategies and recommendations"

24 listopada 2022 r. wykład dr hab. Łukasza Lach, prof. AGH nt. "Wykorzystania metod ilościowych w publikowaniu z wysokim IF"

13 kwietnia 2023 r. wykład dr. Marcina Sudera i dr. Rafała Kusy nt. "SEM i fsQCA jako metody analizy statystycznej otwierające drogę do publikacji w czołowych czasopismach" cz. 1

27 kwietnia 2023 r. wykład dr. Marcina Sudera i dr. Rafała Kusy nt. "SEM i fsQCA jako metody analizy statystycznej otwierające drogę do publikacji w czołowych czasopismach" cz. 2

18 maja 2023 r. wykład prof. dr hab. Krzysztofa Wacha (UEK) nt. "Najnowsze trendy w badaniach przedsięborczości i biznesu międzynarodowego z perspektywy metodologicznej"

1 czerwca 2023 r. wykład prof. dr hab. inż. Agnieszki Zakrzewskiej-Bielawskiej (PŁ) nt. "Wymagania i ocena rozpraw doktorskich – dobre praktyki"

29 lutego 2024 r. wykład dr hab. Marty Najdy-Janoszek (UJ), prof.UJ nt. "Ciekawe przypadki studium przypadku - wyzwania metodyczne i publikacyjne"

28 marca 2024 r. wykład dr hab. Katarzyny Czernek-Marszałek, prof. UE nt. "Jak skutecznie publikować wyniki badań jakościowych w prestiżowym czasopiśmie"

11 kwietnia 2024 r. wykład prof. dr. hab. Macieja Mitręgi (UE w Katowicach ) nt. "Dobre praktyki i meandry publikowania w światowo uznanych czasopismach"

24 listopada 2022 r.  seminarium projektowe dr hab. inż. Joanny Dudy, prof. AGH nt. "Współpraca nauki z biznesem - dobre praktyki dla przygotowania projektów i publikacji naukowych"

Postępowania o nadanie stopnia doktora:

mgr Agnieszka Nowaczek

mgr inż. Aleksandra Latos (klauzula poufności)

mgr Marta Kutyna-Bakalarska (klauzula poufności)

mgr Salima Agaisina Ibrayeva

mgr Dominika Rudiuk

mgr Dominika Dawiec

Postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego:

Rada Dyscypliny Ekonomia i Finanse

Przewodniczący:

dr hab. Łukasz Lach, prof AGH

Z-ca Przewodniczącego:

dr hab. Justyna Godawska, prof. AGH

Członkowie:

dr hab. Anna Czapkiewicz, prof. AGH

dr hab. inż. Mariusz Kudełko, prof. AGH

dr hab. inż. Stanisław Urbański, prof. AGH

dr hab. Tomasz Wójtowicz, prof. AGH

dr Paweł Zając

dr Jacek Wolak

mgr inż. Agnieszka Galarowicz (Samorząd Doktorantów SD)

2024

14 lutego

26 marca

2023

19 kwietnia

26 kwietnia

21 czerwca

13 października

12 grudnia

Złożenie rozprawy i obrona w tzw. "nowej procedurze"

Opłaty

Opłaty za usługi edukacyjne
4200 zł/rok* – opłata za studia w I i II roku studiów
2200 zł/rok* – opłata za studia w III i IV roku studiów
17 zł – opłata za legitymację
* możliwość wpłaty semestralnej

Nr konta do wpłat:
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
al. A. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków
Wydział Zarządzania
ul. Gramatyka 10, 30-067 Kraków
Rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. O/Kraków ul. Pijarska 1, 31-015 Kraków
nr konta: 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922

Dla studiów niestacjonarnych
z dopiskiem 720 200 95000 „SD Zarządzanie/ZIP*” + imię i nazwisko

Dla studiów stacjonarnych
z dopiskiem 720 200 90000 „SD Zarządzanie/ZIP*” + imię i nazwisko

* wpisać odpowiednią dyscyplinę naukową, wybraną w procesie rekrutacji

Fee for the PhD: 1500 Euro/semester
Bank account number: 49 1240 4722 1978 0000 4859 8327
SWIFT: PKOPPLPW
IBAN: PL49 1240 4722 1978 0000 4859 8327
Bank address: Bank Pekao SA o/Kraków, ul. Pijarska 1, 31-015 Krakow, Poland
Name of account owner in English: AGH University of Science and Technology, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Krakow, Poland
Name of account owner in Polish: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Polska
Bank transfer title: 7202009500 – Wydzial Zarzadzania – Phd – Your name and surname

Linki i dokumenty do pobrania

http://www.agh.edu.pl/doktoranci

Obsługa administracyjna Dziekanatu

Katarzyna Książko

mgr Katarzyna Książko

tel. 603-580-161, 12 617-43-01
sd.zarz@zarz.agh.edu.pl
sd.zip@zarz.agh.edu.pl

Godziny otwarcia Dziekanatu:  wtorek-piątek 8.00-15.00

Kierownicy studiów doktoranckich

Nauki o zarządzaniu

Iwaszczuk

dr hab. inż. Natalia Iwaszczuk, prof. AGH
niwaszcz@zarz.agh.edu.pl

Inżynieria Produkcji

dr hab. inż. Waldemar Kaczmarczyk
waldek@agh.edu.pl
www